Program i řečníci jsou tady!

07. 02. 2019 Newsfeed 5 měsíců nazpět

Při loňském ročníku naší unikátní konference zaměřené na výkonnostní marketing na Facebooku zazněla zvučná jména i témata. A ani letos tomu nebude jinak. Letošním Newsfeed DAY, který se koná 17. dubna 2019 v pražském Kině Lucerna, vás znovu provede sympatická moderátorka a zkušená marketérka Pavlína Louženská.

Spíkři z agentur, firem i Facebooku

Dopoledne se můžete těšit na přednášky Karla Tlusťáka (Business Factory a ROI Hunter), Radka Hudáka (Shoptet), Antona Guseva (Joom), který je zároveň jediným anglicky mluvícím spíkrem, a Martina Paukrta (Footshop). V poobědovém agenturním bloku přijde na řadu Jan Pátek (Business Factory), Daniel Dedek (Peppermint digital) a Jaroslav Slavičinský (Kindred Group). Pozvání přijala i Katarína Snopčoková v zastoupení firmy Sygic, Blanka Kudrnová (Bonami) a pomyslnou třešničkou na konec bude přednáška Josefa Hlaváčka z Facebooku.

A která témata během celého dne zazní?

Od jediného oficiálního Facebook Marketing Partnera pro reklamu ve střední a východní Evropě se dozvíte, jaké facebookové trendy rezonují rokem 2019 a jak s nimi udržet tempo. Pokud máte co dočinění s e-shopy, určitě si nenechte ujít přednášku o tom, proč jsou sociální sítě tak důležité pro návštěvnost a objednávky, kde leží budoucnost automatizace reklamy nebo jak vám mohou influenceři pomoci šlápnout do prodejů. Agentury vám zase z bohaté praxe předají tipy, jak ovlivnit výkon kamenných poboček díky Facebook reklamě, podíváte se do zákulisí výkonnostních kampaní pro služby a zjistíte, jak si poradit s kampaněmi pro nábor zaměstnanců. Pozornost věnujte i tipům, jak na Install App inzerci nebo jak díky Facebooku expandovat do zahraničí.

Chcete se dozvědět víc? Tak nás sledujte i na facebookové události. A nezapomeňte si včas koupit vstupenku ;-)


Další zajímavé články