Světoběžník Danilo Campisi

27. 12. 2017 Vše 4 měsíce nazpět

Danilo v současnosti pracuje pro Kiwi.com jako Head of Performance Marketing. Má za sebou ale bohaté marketingové zkušenosti ze všech koutů světa. Jak vnímá Facebook zrovna Danilo a kam podle něj bude největší sociální síť světa směřovat?

Jakou roli hraje Facebook ve Vašem osobním životě a jak se tato role liší od té marketingové pro Kiwi.com?

V osobním životě používám Facebook hlavně ke komunikaci se starými přáteli. Můžu se tak s nimi spojit i když nemám čas zůstávat v osobním kontaktu. V rámci marketingových aktivit se zaměřuji hlavně na akvizici, povědomí o brandu a péči o zákazníky.

Jak byste shrnul celkovou zkušenost s Facebookem jako placeným reklamním médiem?

Vždy pozitivní. Ostatní kanály, třeba AdWords, se pro určité obory (například cestování) staly velmi konkurenčním prostředím. Facebook se tedy nabízí jako vhodná alternativa.

Je nějaká vlastnost Facebooku, kterou vnímáte jako negativní?

Z osobního pohledu to je určitě množství informací, které Facebook shromažďuje o každém z nás.

Teď ale na druhou stranu: kterou vlastnost Facebooku jste si zamiloval? Jakou má podle Vás konkurenční výhodu?

Z marketingového pohledu to je určitě množství informací, které Facebook shromažďuje o každém z nás.

Facebook a sociální sítě celkově - jak pasují do marketingového mixu Kiwi.com? Vyžadují nějaký speciální přístup?

V Kiwi.com jsme začali dělat marketing in-house teprve nedávno. Facebook je jedním z našich hlavních kanálů a jeho výkonnost je prozatím velmi dobrá.

Kde si myslíte, že se nachází největší potenciál pro Facebook jakožto reklamní platformu? Jak velká část vašeho media budgetu jde právě na něj?

Mobil, mobil a ještě jednou mobil. Stále více lidí používá mobilní Facebook a konverzní poměr se postupně zvyšuje. Proto je nutné, abychom při tvorbě reklam mysleli především na mobilní prostředí. 

 Jak vypadá Vaše denní rutina jako Head of Performance Marketing pro Kiwi.com?

Kontroluji a odepisuji na pár emailů, volám stávajícím i potenciálním partnerům, kontroluji čísla a v návaznosti na nich vytvářím plány na rozšíření nebo optimalizaci. Hodnotím obchodní příležitosti a nová možná partnerství, scházím se s produktovým i analytickým týmem. Je to těžká práce, která ale, pokud je dělána dobře a pečlivě, přináší velké uspokojení.

Mohl byste nám odtajnit téma Vaší prezentace pro Newsfeed DAY? O čem přednáška bude?

Budu mluvit o automatizaci ve všech výkonnostních marketingových kanálech. Právě to je budoucnost pro každou OTA (Online Travel Agency). 

Tímto se s Danilem loučíme. Pokud nechcete propásnout příležitost přiučit se něčemu dalšímu z jeho bohatého know-how, připojte se k nám 17. dubna ve Francouzském institutu v Praze.


Další zajímavé články