Jaký chceme mít Newsfeed DAY

15. 12. 2017 Vše 10 měsíců nazpět

Skvělá věc na organizování konference je ta, že si můžete vytvořit konferenci takovým způsobem, aby se vám opravdu líbila.

My chceme, aby naše konference byla přímá, čestná, ale taky inspirativní a návodná. Chceme, aby až Newsfeed DAY skončí, každý kdo na něm byl, mohl okamžitě zlepšit svoje kampaně už jen tím, že o nich bude přemýšlet jinak.

Chceme být připraveni včas, proto už teď čtvrt roku dopředu dáváme s našimi speakery prezentacím strukturu, formu, obsah, prostě ladíme je tak, aby 17. dubna byly co nejblíž dokonalosti.

Každý příspěvek, který v sále Francouzského institutu zazní, bude splňovat tyto jednoduché body:

  • Bude obsahovat čísla. Ale nejen to, budou to relevantní čísla. S vysvětlením proč jsou relevantní a nejlépe i s návodem, kde je najdete.
  • Bude vypadat dobře. V perfektní celek musí ladit obsah i forma. A my chceme, aby každá přednáška byla perfektní.
  • Bude vidět. Máme k dispozici kinosál a velké plátno. Proto nebudeme psát bleším fontem, ať z toho něco má i průměrně krátkozraký divák.  
  • Bude aktuální. Z hlediska technologií, postupů i myšlení.
  • Nebude to pusté selfpromo. Prázdné chlubení a plácání se po ramenou necháme jiným. Ve prospěch našich speakerů mluví jejich práce a hmatatelné výsledky.
  • Bude se nám líbit. Protože jinak bychom to nedělali.
  • Bude se líbit i vám. Aspoň doufáme.

Tak jestli ještě nemáte vstupenku, moc dlouho bychom neváhali, výhodnější včasné vstupenky budou velmi brzy pryč.


Další zajímavé články