Odhalení programu

02. 02. 2018 Newsfeed 10 měsíců nazpět

Seznam řečníků Newsfeed DAY jsme průběžně doplňovali, ale nyní si už můžete prohlížet kompletní sestavu. Na unikátní konferenci o výkonnostním Facebook marketingu přijali pozvání Pavel Tekel z Facebooku nebo Danilo Campisi z Kiwi.com. Za agentury se můžete těšit na Olgu Szélesovou (2Fresh), Daniela Šilhu (Socialsharks), Michala Filípka (Business Factory) a zahraničního Daniela Shepherda z Británie (Goodstuff). Své tipy z praxe předají i zástupci firem - David Vopelka (Česká spořitelna) či Zdeněk Linc (Slevomat). Do marketingu hollywoodských studií nahlédneme s Romanem Gavuliakem z Operamu. 

Ještě zbývalo odhalit témata jejich přednášek a představit tak celodenní program nabitého 17. dubna. Nenechte si ují dopolední facebookový blok, který vám dovolí nahlédnout nejen do budoucnosti výkonnostního marketingu, ale dozvíte se mnoho užitečných rad přímo od facebookáře Pavla Tekela. Od markétérů, pro které je tento modrý svět dennodenním chlebem se dozvíte, jak ho využít nejen pro brandové kampaně, ale také jak se neztratit v atribucích, celkově neslevit z efektivity online marketingu a jak ho propojit s offlinem. Po obědě se budete moct těšit na tipy a triky z agenturního prostředí. Jako třešničku na dortu si pro vás necháváme facebookové filmové prostředí.

Dále pro vás budeme odkrývat zajímavosti o našich hostech, tak nás sledujte na Facebookové události.


Další zajímavé články