Honza a Honza o Newsfeed DAY

08. 03. 2018 Newsfeed 2 měsíce nazpět

Zvažujete svoji účast na Newsfeed DAY? Přečtěte si, co nás vedlo k tomu uspořádat takovou akci, jakou ji chceme mít a co je naším cílem. Na otázky odpovídal Jan Pátek, který vede agenturu Business Factory, a Jan Fatura - marketingový specialista v Business Factory a šéfredaktor Newsfeed.cz.

Odkud se myšlenka na konferenci vlastně vzala?

JP: Od založení blogu Newsfeed.cz už uplynuly dva roky a my jsme přemýšleli, kam ten projekt posunout dál. A jedním z nápadů bylo udělat tematickou konferenci. Stejně jako tu tehdy nebyl blog, který se věnuje Facebook marketingu, tak nám na českém a slovenském trhu chybí konference, která by na něj byla zaměřena. 

JF: S Newsfeedem jsem se za poslední dobu podíval na celou řadu konferencí a ač byla řada z nich velmi povedená, tak jsem stejně odcházel s pocitem, že z pohledu výkonnostního Facebook marketingu jsem se toho stejně moc nového nedozvěděl. I přesto, že mne spousta věcí inspirovala, bylo velmi těžké nové znalosti ihned aplikovat do praxe. Proto jsem byl velice rád, když za mnou přišli kolegové s myšlenkou udělat konferenci pro stejně výkonnostně smýšlející lidi, jako jsme my. Ač to chvilku leželo v šuplíku, jsem rád, že se to podařilo dát do pohybu až tak, že se v dubnu setkáme na prvním ročníku. 

Pro koho je Newsfeed DAY určený?

JF: Myslím si, že tato konference je určena pro všechny, kteří nechtějí na Facebooku pouze získávat lajky, odpovídat na hejty a zařadit tento prostor do svého mediálního mixu, ale také tento kanál využít ke zvýšení opravdových prodejů a vybudování povědomí. 

JP: Přesně jak říká Honza - spousta firem se zaměřuje na metriky, které nejsou businessově důležité. Lineup na Newsfeed DAY sestavujeme tak, aby se všichni návštěvníci mohli inspirovat právě od lidí, pro jejichž business je Facebook jedním z nejdůležitějších výkonnostních nástrojů.

Co konference účastníkům přinese a jak bude vypadat?

JF: Hlavně jde o inspiraci. Podívat se na konkrétní případy, jak to dělají a měří ostatní a poohlédnout se, jak lze z Facebooku vymáčknout co nejvíce. Jedná se sice o jednodenní konferenci, ale o to bude intenzivnější a nabitá výtečnými speakery z řad inzerentů, agentur a technologických firem.

JP: Konference by měla především účastníky inspirovat, vnuknout jim nápad, jak dělat věci lépe. S každým speakerem ladíme individuálně obsah tak, aby měl pro účastníky co největší přínos - tzn. očekávejte prezentace založené na konkrétních číslech, reálných příkladech z praxe a netradičních řešeních. 

Kdo se podílí na její přípravě?

JF: Z hovorů u kafe v pár lidech z toho vznikl projekt, který zaměstnává poměrnou část brněnského týmu Business Factory a všechny, kteří se kolem Newsfeedu a Newsfeed Akademie motají. 

JP: Aktuálně celkově více než 10 lidí, je to první ročník a my chceme, aby akce proběhla v pohodě a splnila očekávání všech účastníků. 


Další zajímavé články