Články

Upgradujte své znalosti, Newsfeed DAY 2019 se blíží!

Vloni jsme měli premiéru a vyprodáno. Letos vám dáváme vědět dopředu, abyste si rezervovali datum 17. dubna ve svém diáři a mohli být přitom. Vybíráme pro vás totiž skvělé řečníky, inspirativní témata a zajímavé case studies.

FAQ

Co je vlastně Newsfeed DAY? Jak si můžete objednat vstupenku a další užitečné informace najdete v článku.

Ohlédnutí za prvním ročníkem Newsfeed DAY

O čem byl první ročník konference zaměřené na výkonnostní Facebook marketing Newsfeed DAY 2018 a v čem nás řečníci nejvíce inspirovali? Začtěte se do souhrnného článku od redaktorky Newsfeed.cz, podívejte se na video, fotografie a najděte tipy pro své kampaně i vy.

Systém má fungovat jako analytikova pomocná ruka

Na Newsfeed DAY zavítá hollywoodská hvězda! Tedy, ne tak úplně. Roman se ve slovenské agentuře Operam zabývá marketingem pro vybraná hollywoodská studia. Jak se dělá reklama pro takový netradiční obor?

Vnímejte Facebook nástroje jako kompaktní rodinu

Přemýšleli jste někdy, jaké je pracovat za modrými zdmi Facebooku? Pavel s téměř dvouletými zkušenostmi na pozici Partner Manager už nahlédl pod nejednu pokličku. Jakým způsobem je Facebook propojený s Pavlovým životem a co má v budoucnu nachystaného pro nás?

Pozvánka od Pavlíny Louženské

Podívejte se na video pozvánku od naší moderátorky Pavlíny Louženské, která má v agentuře 2FRESH na starosti inovace, promlouvá ke světu jako @pavlina_speaks a je zakladatelkou známé facebookové skupiny #HolkyzMarketingu.

Chápání marketingu v širších souvislostech

Michal Filípek v současnosti zastává v agentuře Business Factory pozici "Señor Facebook Ads Specialist". Už tento název (humorně zvolený na LinkedIn) může napovědět, že Michal nepatří k marketérům, kteří pro vtip chodí daleko. V čem vidí slabinu facebookových reportů a jak to všechno souvisí s Columbem?

Žraločí síla českého marketingu

Daniel se na marketingovém bojišti nepohybuje dlouho, za necelé dva roky působení v Socialsharks se však díky nadšení do práce a vytrvalosti vypracoval na jednu z výrazných osobností českého online prostředí. Jak zapadá Facebook zrovna do Danielova marketingového mixu?

Pozvánka od Elišky Vyhnánkové

V pořadí již třetí video pozvánku na Newsfeed DAY vám přinášíme od Elišky Vyhnánkové, konzultantky v oboru sociálních médií a organizátorky Social Media Akademie.

Honza a Honza o Newsfeed DAY

Zvažujete svoji účast na Newsfeed DAY? Přečtěte si, co nás vedlo k tomu uspořádat takovou akci, jakou ji chceme mít a co je naším cílem. Na otázky odpovídal Jan Pátek, který vede agenturu Business Factory, a Jan Fatura - marketingový specialista v Business Factory a šéfredaktor Newsfeed.cz.

Pozvánka od Adama Zbiejczuka

Přinášíme vám další video pozvánku na konferenci Newsfeed DAY. Na co všechno se těší, vám tentokrát prozradí Adam Zbiejczuk, pořadatel Babel Talků, Babel Campu a CMO v Influencer.cz.

Kudy fouká čerstvý marketingový vítr?

Olga se v oboru pohybuje už několik let. Tato markeťačka od rány nejdříve pracovala jako Social Media Manager a Digital Strategist, až zakotvila v 2FRESH na pozici Business Development Director, kde vede tým reklamních specialistů. Jak pamatuje na dobu, které vládlo vyhledávání a Facebooku ještě nikdo nevěřil?

Pozvánka od Petera Podolinského

Podívejte se na video pozvánku, kterou pro nás natočil Peter Podolinsky, ex- Facebooker nyní působící v ROI Hunteru (Facebook Marketing Partners).

Jak vnímá Facebook Daniel, pastýř úspěšných kampaní?

V marketingu se sice Daniel Shepherd pohybuje pouze čtyři roky, zkušeností má ale na rozdávání. Daniel se přes působení v MEC a spolupráci se značkami jako NIVEA a Colgate dostal k oceňované agentuře Goodstuff. Jak se těší na návštěvu Prahy a jaké přednáškové trumfy má schované v rukávu?

Facebook očima marketingového partnera

Karel je businessman, který stojí za platformou ROI Hunter a agenturou Business Factory. Jak vzpomíná na dobu, kdy byl Facebook ještě sociálním kuřetem, a jakou budoucnost modrému gigantovi předpovídá?

Odhalení programu

Dlouho očekávaný moment je tu! Představujeme vám kompletní seznam našich řečníků a témata, o kterých budou mluvit. Podívejte se na celodenní nabitý program konference Newsfeed DAY, která se uskuteční 17. dubna 2018 v Praze. Novinky o konferenci můžete sledovat zde na webu nebo na Facebookové události: bit.ly/NewsfeedDAY_FB_Udalost

Jaký je Facebook podle Zdeňka Lince?

Od Marketing Managera až po Growth Hacking Team Leadera v největším českém slevovém portálu. Jaký má Zdeněk Linc názor na současnou podobu Facebooku a proč si myslí, že modrá síť už není inovativním leaderem na poli sociálních sítí?

Světoběžník Danilo Campisi

Danilo v současnosti pracuje pro Kiwi.com jako Head of Performance Marketing. Má za sebou ale bohaté marketingové zkušenosti ze všech koutů světa. Jak vnímá Facebook zrovna Danilo a kam podle něj bude největší sociální síť světa směřovat?

Jaký chceme mít Newsfeed DAY

Skvělá věc na organizování konference je ta, že si můžete vytvořit konferenci takovým způsobem, aby se vám opravdu líbila. Jakou konferenci pro vás v dubnu chystáme my?

Netradiční přístup tradiční bankovní instituce

David Vopelka je milovníkem technologií a nadšeným inovátorem. V České spořitelně začínal už před pěti lety jako Portal Administrator, nyní ale veškerou svou energii věnuje právě marketingu. Jak vnímá Facebook a jeho budoucnost Digital Marketing & Data Manager největší české banky?

Naše moderátorka? Holka z marketingu!

Pavlína Louženská má v agentuře 2FRESH na starosti tým, který se věnuje inovacím a produktům. Předtím vedla marketing v ZOOTU, založila skupinu #HolkyzMarketingu a je členkou správní rady Transparency International. Píše blog o módě a millenials pavlinaspeaks.tumblr.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.