Kdy?
17. dubna 2019,
začínáme v 9:00
Kde?
Kino Lucerna, Vodičkova 36, Praha 1

Proč Newsfeed DAY?

Nástroje a možnosti Facebooku se mění rychleji, než řeknete CPC. Proto je třeba neustále optimalizovat své vědomosti, aby jejich poměr byl pořád konverzní a relevance skóre vysoké.

A od toho je tu Newsfeed DAY 2019 - další ročník jediné konference v ČR zaměřené na výkonnostní marketing na Facebooku a Instagramu. Výjimečný den přivádí do Prahy profesionály z oboru, s nimi case studies pro vaši inspiraci, novinky pro váš krok kupředu a vědomosti, které posunou vaše hranice marketingu. Pokud vás “klikání” jen trochu zajímá, tak nemůžete chybět.

sipka

Zapište si do diářů 17. dubna 2019 a přijďte na jedinečnou českou marketingovou konferenci.

Chci být u toho

Řečníci


Program konference

Zahájení konference


Pavlína Louženská Moderátorka
 

Facebook trendy 2019: Nenechte si ujet vlak

Na Karlově přednášce zjistíte, jaké trendy nás čekají v roce 2019 a jak s nimi udržet tempo. Karel jakožto zástupce společnosti, která je Facebook Marketing Partnerem, ukáže, co pro inzerenty znamená limitování počtu reklam na uživatele, jak využít růstu Stories a programu CLC. Navíc poradí, jak v kampaních na maximum zúročit WhatsApp, personalizované video nebo interaktivní reklamy.


Karel Tlusťák Business Factory | ROI Hunter

Rostoucí, stagnující, krachující e-shop: Co je odlišuje na sociálních sítích?

Radek vysvětlí, proč jsou Facebook a Instagram tak důležité kanály pro návštěvnost a objednávky každého e-shopu. Jeho data jsou podložená spoluprací s téměř 16 tis. aktivními českými a slovenskými e-shopy. Dozvíte se, jak české e-shopy řeší správu kampaní, jak často za ní stojí agentura, kdy freelancer anebo interní zaměstnanec a kolik to všechno stojí. Těšit se můžete na zajímavé příklady toho, kdy, proč a čím plnit Instagram.


Radek Hudák Shoptet
 

⛾ Coffee break


Data-driven přístup pro růst na Facebooku

Přednáška proběhne v angličtině.

Anton prozradí, kde vidí budoucnost automatizace reklamy, a jak si v Joomu poradili za pomoci data scientist specialisty a managera pro akvizici s reklamním rozpočtem v řádech několika milionů. Bývá totiž výzvou takto velký budget na Facebooku efektivně využít. Nejdříve se proto spojili s agenturami, ale ambiciózních cílů růstu nedosáhli. Zjistěte, jak se jim nakonec podařilo automatizovat proces akvizice a dramaticky vyrůst na klíčových trzích EU.


Anton Gusev Joom
 

Jak influenceři pomáhají šlápnout do prodejů

Influenceři jsou pro Footshop nepostradatelnou součástí marketingového mixu. Výzvy tady přetvářejí do maximálního užitku pro značku. Přinášejí influenceři Footshopu přímý zisk? Kde všude hledat jejich přínos a co ty české a slovenské odlišuje od influencerů v ostatních evropských zemích? Odpovědi očekávejte v přednášce.


Martin Paukrt Footshop

⛾ Oběd


 

Ovlivněte výkon kamenných poboček pomocí Facebook kampaní

Agenturní blok

Víc než polovina všech nákupů v kamenných obchodech je ovlivněna online reklamou. Honza z agentury Business Factory spolupracuje s Facebookem na unikátním programu Retail Accelerator. V prezentaci zmíní nejen víc o tomto projektu ale i to, jak díky vlastnímu technologickému řešení umožňují klientům přes Facebook ovlivňovat rozhodování zákazníka, navyšovat výkon poboček a v reálném čase měřit dopad na tržby.


Jan Pátek Business Factory

Výkonnostní reklamy vybroušeny pro služby

Agenturní blok

V Danielově vstupu se podíváte do zákulisí výkonnostních kampaní pro společnost Trisport, která poskytuje servis lyží. Dan poradí, jak pracovat s menší cílovou skupinou, jaký je rozdíl v chování zákazníků z krajského města a z Prahy, nebo jak řešit a vyhodnocovat offline konverze. Na konec se dozvíte, díky čemu zvyšují počet objednávek a zároveň snižují cenu za konverzi, a co jim naopak nefunguje.


Daniel Dedek Peppermint digital
 

Jak na efektivní náborové kampaně na Facebooku

Agenturní blok

Nahlédněte do zákulisí náborových kampaní pojišťovny MetLife a ŠKODA AUTO na Facebooku. Od Jaroslava se dozvíte, jakou roli v nich sehrály Lead Ads a Facebook Jobs, i ve kterém formátu Lead formuláře fungovaly nejlépe. Dále zjistíte, jak si výkonově stály facebookové formáty oproti LinkedIn Lead Ads a LinkedIn Jobs. Čekají vás také tipy, jak automaticky stahovat leady bez využití placené služby, a díky tomu oslovit nasbírané kontakty ještě ten samý den.


Jaroslav Slavičínský Kindred Group

Nejkratší cesta k výkonným App Install reklamám

Katarína přináší začínajícím i profi App Install inzerentům tipy a triky nejen pro lepší Download Rate. Vysvětlí, jak je to s cílením a kreativou, co funguje a nefunguje na globálním trhu v segmentu navigace. Ukáže vám problémy, se kterými se potýkali v kampaních, abyste vy už nemuseli. Nechte se inspirovat strategiemi firmy Sygic.


Katarína Snopčoková Sygic
 

⛾ Coffee break


Jak díky Facebooku expandovat do zahraničí

Blanka vám ukáže, jak společnost Bonami expandovala na maďarský trh ze začátku s jediným marketingovým kanálem - s Facebookem. Také se dozvíte, proč a jak dělají předregistrační kampaně, jaké formáty a cílení k tomu využívají a jaké jim přináší výsledky. Chybět nebudou ani zajímavosti z marketingové a kreativní praxe i kousek z toho, co je pro kampaně vedené v Maďarsku specifické.


Blanka Kudrnová Bonami
 

Vydejte se s Facebookem do světa

Pepova přednáška bude plná tipů a facebookových novinek, které vám pomohou poslat váš lokální business i za hranice. Pepa vám ukáže, jak využít Multi-Country Lookalikes, Dynamic Language optimization nebo Facebook IQ. Nahlédněte s ním také pod pokličku aukčního systému, co vše ho ovlivňuje a jakou strategii bidování zvolit, abyste obstáli proti konkurenci.


Josef Hlaváček Facebook

Závěr konference


Pavlína Louženská Moderátorka

Vstupenky

Včasná vstupenka

Do vyprodání 50 vstupenek,
nejpozději však dne 1. 2. 2019

3 990 Kč bez DPH
4 827,90 Kč s DPH
Nejsou k dispozici

Plná vstupenka

Plná cena po vyprodání 50 vstupenek
nebo od 1. 2. 2019

4 990 Kč bez DPH
6 037,90 Kč s DPH
Koupit vstupenku

Aktuality